Chcesz skuteczniej jak nigdy przedtem docierać do nowych klientów z ofertą swojej firmy i nie wiesz, jak to zrobić? Ads Academy wyjaśnia jak to zrobić. Skorzystaj z możliwości reklamowych systemu Google Ads i już dziś ustaw swoją pierwszą reklamę lub zleć to specjaliście!
Na czym polega system reklamowy Google Ads?
System reklamowy Google Ads (znany wcześniej jako Google Adwords) powstał w 2000 roku. Od 23 lat korzystają z niego właściciele małych i większych firm, by skutecznie promować swoje produkty i usługi w wyszukiwarce Google za pomocą linków sponsorowanych.
Jak działa reklama w wyszukiwarce Google Ads i jak tworzyć kampanie reklamowe w Google Ads?
Google Ads umożliwia użytkownikom wygodne tworzenie i proste skonfigurowanie reklamy dla ich usług lub produktów. Wystarczy jedynie bardzo dokładnie przemyśleć cel swojej kampanii i precyzyjnie określić grupę docelową klientów.
Google Ads to starannie zaprojektowany system reklamowy, w którym możesz niewielkim kosztem stworzyć reklamę dla swojej firmy. Wystarczy założyć i dokładnie uzupełnić konto, a potem dokładnie przemyśleć do jakich rodzajów klientów chcesz trafić ze swoim przekazem marketingowym.
Starannie przeprowadzona kampania Google Ads najpierw zaczyna się od precyzyjnego ustalenia celu reklamowego i wymyślenia kreacji reklamowej.
Przede wszystkim w tym systemie płacisz tylko za kliknięcie, bo Google Ads to system reklamowy, który działa w oparciu o system rozliczeń CPC (z j. ang – cost per click).
Jeśli dany użytkownik zobaczy Twoją reklamę i kliknie w link – z Twojego konta zostanie pobrana określona kwota ustalona na etapie planowania budżetu na kampanię reklamową. Płacisz wyłącznie wtedy, gdy potencjalny klient kliknie w link z Twoją reklamą, dlatego inwestycja w taką reklamę jest opłacalna i realizowana bez żadnych ukrytych kosztów czy minimalnej kwoty za jedno kliknięcie!
System reklamowy Google Ads nie narzuca Ci minimalnej wysokości budżetu przypadającego na daną kampanię – możesz o tym zdecydować samodzielnie! Jak działa reklama w Google Ads?
Wyobraź sobie, że chcesz pozycjonować swoje usługi lub produkty na konkretne słowa kluczowe. Jeśli potencjalny klient po wpisaniu tych słów w wyszukiwarkę Google - trafi i kliknie na Twoją reklamę stworzoną w systemie Google Ads
Jak stworzyć kampanię reklamową dla firmy w Google Ads i o czym pamiętać przed skonfigurowaniem odpowiedniej reklamy?
Chcesz stworzyć reklamę w Google Ads, ale nie wiesz, jak to działa lub od czego zacząć?
Wystarczy, że dokładnie przemyślisz swój cel reklamowy i komunikat reklamowy, który chcesz wykorzystać do przygotowania kampanii dla swojej firmy, a następnie w odpowiedni sposób skonfigurujesz kampanię w Gooogle Ads.
Odkryj zupełnie nowe możliwości reklamy swojej firmy w sieci
Jeśli do tej pory w swojej firmie nie korzystałeś z systemu Google Ads do promocji swojej firmy, to warto zacząć to robić od dziś.
Oprócz tego systemu, masz również do wyboru przygotowanie kampanii reklamowej na Facebooku lub Instagramie.
Jeśli natomiast zależy Ci na pozyskaniu wartościowych kontaktów lub szukasz pracownika do swojej firmy – to w takiej sytuacji warto skorzystać z reklamy na LinkedIn.